Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
[徵求] 請人幫我改作文
Feb 5th 2014, 21:35, by why7422w

作者why7422w (什麼)

看板ChangHua

標題[徵求] 請人幫我改作文

時間Wed Feb 5 21:34:59 2014

徵求國文系所學生一名,在學或已畢業皆可,幫我改作文,去年律師考試差十分,其中作文分數不理想,有很大的進步空間,想請人指點,我交作文給您,請您修改潤飾,加註意見,如果您也要參加國考,法科的申論題寫完,我可以幫忙修改,當作知識交換這樣更好,我認為看再多,閱讀量再大,最後還是要寫在考卷上,多練習絕對有幫助,我常出沒地點在彰化師大圖館,謝謝!意者請站內信,或電郵why7422w@gmail.com -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.224.5.242

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    herrinpz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()