Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
果然是女神 卡卡一句話救一命
Feb 7th 2014, 05:28

27歲的美國「搞怪女王」女神卡卡(Lady Gaga),即時回覆愛的私訊,救了愛爾蘭粉絲一命!
 
1名愛爾蘭奧法利郡的年輕女歌迷,在卡卡的官方網站(LittleMonsters.com)上留言表示,對人生心灰意冷,很想自殺,卡卡發現立即回覆訊息給她:「我們都愛你,沒有任何事值得你的命。只要記得我會多傷心,我們會多傷心。我們經由音樂相識,動力非常巨大,只要好好聽音樂,好好創造你的生命,任何事情你都能完成,你的力量遠超過你想像。」
 
卡卡的話鼓舞了女歌迷,不久,她再留言:「卡卡,我真的好愛你。你工作繁忙之中,竟然為我花費時間做這些事。有你的支持,我會更堅強。你救了我一命,我的家人與好友將感謝你為我做的事。」(陳泓銘/綜合報導)
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews

女神卡卡(中)對歌迷相當和善。達志


更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    herrinpz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()